Yılan Kraliçesi'nin Yuvası: Yılan Tapınağı!
- Zindana ulaşım, Yılan Tapınağı (Giriş Kat) üzerinden sağlanır.
- Önemli Hazırlıklar görevini tamamladıktan sonra ancak giriş yapılabilir.
(Her giriş için yeni bir görev gereklidir.)
- Her gün 5 defa giriş yapılabilir, bunu
 Yılan Tapınağı Girişi ile sıfırlayıp hakkınızı tekrar 5'e çıkarabilirsiniz.
- 00:00'da haklar resetlenir.
- Zindan 10 dakika süre ile başlar,
 Yılan Tozları ile uzatılabilir.
- Her karakterin 10 defa tekrar doğma hakkı vardır.
(Bu haklar tükendiğinde bir daha yeniden doğamaz ve zindandan atılır.)
- Her 20 saniyede bir yerde bir alan belirir. Bu alandan kaçınılmaz ise, karakterin canının %20'si kadar hasar verir.
(Halihazırda karakter, vuruş gerçekleştiriyorsa bu engellenir ve tekrardan vuruş yaptırılması gerekir.)
7 Kattan oluşan bir zindan ve her kat bir öncekinden daha zor, dikkatli ol!
2. Kat - Bütün canavarları öldür!
SungMa İradesi (STR): 35
SungMa İradesi (VIT): 25
SungMa İradesi (RES): 35
SungMa İradesi (INT): 40
- Canavar grupları, düzenli aralıklar ile beliriyor ve bu ortalama 6-7 dakika sürüyor.
 Yılan Tozu ile zindanın süresini uzatabilirsiniz.
Her x1  Yılan Tozu 1 dakika süre ekler.
(Maksimum x50 kullanımına izin verilir.)
Dikkat: Beliren canavar gruplarının sırası, 3. Kattaki Elementli Yılan Metinlerinin doğru kesilim sırasını anlatır.
Aynı zamanda, 7. Kattaki Mühürlerin sırasınıda anlatır.
3. Kat - 4 Farklı Yılan Metinlerini Doğru Sırayla Yok Edin!
SungMa İradesi (STR): 38
SungMa İradesi (VIT): 28
SungMa İradesi (RES): 38
SungMa İradesi (INT): 43
- Farklı elementlere sahip 4 farklı Elementli Yılan Metinleri bulunur.
- Yılan Metinleri doğru sıra ile kesilmez ise Tüm Yılan Metinleri tekrar ortaya çıkar.
4. Kat - Tüm canavarları ve Yılan Metinlerini yok edin!
SungMa İradesi (STR): 41
SungMa İradesi (VIT): 31
SungMa İradesi (RES): 41
SungMa İradesi (INT): 46
Dikkat: Bu metinlerin belirme sırası, 5. Katta bulunan Yılan Sütunları'nın sıralamasını anlatır.
Dikkat: Bu katta ortaya çıkan Güçlü Yılan Savaşçıları'nın sayısı, 7. kattaki Yılan Kafalarının kaydırılmış dizisini anlatır.
Örneğin, Element Sıralaması --- olsun. Kesilen her Güçlü Yılan Savaşçısı (Buz) (ilk patron hariç) başta bulunan elementi en sona alır ve mevcut sıralamayı bir sola kaydırır.
Sıralamanın Dönüşeceği Sıra: ---Verilen Element sırası tamamen rastgeledir, her zindan Tesadüfi bir şekilde sıralamayaratır.
5. Kat - Yılan Anahtarı ile Yılan Sütunları'nı Sırasıyla Atlatın!
SungMa İradesi (STR): 44
SungMa İradesi (VIT): 34
SungMa İradesi (RES): 44
SungMa İradesi (INT): 49
Not: 4. Kat bilgisini kontrol etmeyi unutma.
6. Kat - Yılan Tapınağı Demircisi'ni Serbest Bırakın!
SungMa İradesi (STR): 47
SungMa İradesi (VIT): 37
SungMa İradesi (RES): 47
SungMa İradesi (INT): 52
Eldivenlerinizi Yükseltme Eşyaları istemeden, geliştirmek üzere beliren bu Demirci, her zaman bu seçeneği size sunmaz. Sunduktan sonra, her karakter 24 saatte 1 defa kullanabilir.
Not: Eldiven yükseltimi başarısız olduğunda eşya yok olmaz, yalnızca -1 derece düşer.
Opsiyonel: Bütün katlardan elde edebildiğiniz,  Cezaevi Anahtarı ile Tutsak Demirci'leri serbest bırakabilirsiniz.
(Bu deneme başarısız olabilir.)Serbest bırakılan her Tutsak Demirci eldiven için geliştirme şansını arttırır.
(Aynı zamanda demircinin eldiven geliştirme seçeneğinin aktif olma ihtimalini de arttırır.)
7. Kat - Yılan Kraliçesi Nethis'i Yenilgiye Uğratın!
SungMa İradesi (STR): 50
SungMa İradesi (VIT): 40
SungMa İradesi (RES): 50
SungMa İradesi (INT): 55
4 farklı Element'e sahip Yılan Kafatası'larına doğru sırasıyla eşleşen parçaları yerleştirin ve Nethis'i çağırın.
Dikkat: Parçalar yalnızca 3 dakika için dayanabilir daha sonra kendini yok eder.
Parçaların süresi yere düşürüldüğünden itibaren başlar.
Zindanın Ödüllendirilmesi

Yılan Kraliçesi Nethis yenilgiye uğratıldıktan sonra,
Yılan Tapınağı (Giriş Kat)'ta bulunan Yılan Heykeli üzerinden,


Yılan Hazinesi x8Karakter Sınıfına Göre:


Yılan Mantosu (Üretim)


Yılan Yeleği (Üretim)


K. Yılan Mantosu (Üretim)


S. Yılan Mantosu (Üretim)


G. Yılan Mantosu (Üretim)elde edilir. |