A Milli Takım'ın 2026 Dünya Kupası'nda Avustralya ve Paraguay'a mağlup olarak turnuvaya havlu atmasının yankıları sürüyor. Eski milli futbolcu ve ünlü spor yorumcusu Nihat Kahveci, faturayı teknik direktör Vincenzo Montella ve TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'na kesti. Canlı yayında adeta açtı ağzını yumdu gözünü: "Bu Milli Takım'ı sevmeyenin..."